poniedziałek, 20 stycznia 2014

#14. Nowy blog ;)

Wiem, że miałam najpierw dodać oneshota o Messim, ale niestety nie mam na to pomysłu. Może w międzyczasie coś mi zaświta, więc napiszę ;) Dzisiaj chciałam Was zaprosić na bloga, na którym jeszcze nie ma nic konkretnego, ale są pokrótce opisane najbliższe plany ;) Tak jak mówiłam, z początkiem ferii biorę się za pisanie, więc przez wzgląd na to, że one się właśnie zaczęły (przynajmniej dla mnie), to obietnicy dotrzymuję. Narazie będą to sprawy czysto organizacyjne, ale bardzo bym prosiła o śledzenie nowego bloga, gdyż chciałam zamówić szablon, a żeby go uzyskać, autorka musi widzieć, że na blogu będzie coś publikowane :D Zdradzę Wam, że są już 2 rozdziały i opis fabuły. Teraz pracuję na przedstawieniem głównej bohaterki i bohatera, który nadal zostaje tajemnicą :D Myślę, że jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia wszystko się wyjaśni :D Zapraszam na Every night when I woke up I need you to get back to sleep.  Narazie wygląd jest jaki jest, ale tak jak mówiłam- będę zamawiać szablon :D
Jeżeli znacie jakieś blogi z szablonami, które możecie polecić, albo sami takie prowadzicie to bardzo proszę o link :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz