środa, 15 stycznia 2014

#13. Przepraszam !

Chciałam Was serdecznie przeprosić za to, że nic nie dodaję. Sama jestem na siebie zła, ale cóż ja mogę. Nie mam żadnego pomysłu na oneshota o Messim, co jest cholernie frustrujące. Codziennie spędzam kilka godzin przed Wordem i wszystko co napiszę, po kolejnym przeczytaniu kasuje. Wbrew pozorom, napisanie takiego opowiadania nie jest łatwe. Trzeba wymyślić odpowiednią fabułę, która będzie w miarę pasować do bohatera, później jakoś to opisać, ubrać w słowa... A weny brak ! Jak narazie to pracuję nad opowiadaniem, któro będzie się składało z wielu rozdziałów, ponieważ mam na nie określoną wizję. Nie wiem kiedy uda mi się dodać jednoparta o Messim, ale wiem, że na 100% się pojawi, bo obiecałam ;) Liczę na Waszą wyrozumiałość i na to, że mnie nie zostawicie ;) Jeszcze raz, bardzo, bardzo przepraszam !

5 komentarzy:

  1. to jest zrozumiałe każdemu zdarza się gorszy okres kiedy wena niedopisuje, mam tylko nadzieję że szybko do ciebie ta wena wróci i napiszesz kolejne cudowne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, to zrozumiałe :)
    Cóż nie pozostaje nic, jak tylko życzyć Ci dużo dużo weny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyrozumiałość i obiecuję, że z początkiem ferii zabieram sie za pisanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam na kolejny rozdział: http://escalera-al-cielo-blaugrana.blogspot.com :) Liczę na szczerą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zapraszam na nowy rozdział : http://goal-4-forever-football.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń