poniedziałek, 30 grudnia 2013

#12.

Kilka słów ode mnie :)

Jak zwykle, kiedy kończy się Nowy Rok, w mojej głowie rodzi się miliard planów, na to, co mogłabym zrobić. Tak też jest i tym razem ;) 

Początkiem stycznia postaram się dodać oneshota o Messim, tak jak obiecałam zresztą :D Natomiast ostatnio zaczęłam czytać bardzo fajne opowiadania i sama się zdziwiłam, że przypadły mi do gustu, bo są one o Bieberze, za którym jakoś nie przepadam. Tak wiem, możecie się śmiać, ale są one cholernie dobre i inspirujące. No dobra, ale do rzeczy. Tak więc jak wspominałam, mam plan, który postaram się wcielić w życie. 
Mianowicie, chciałam napisać opowiadanie, ale nie takie jednoczęściowe a zdecydowanie dłuższe. Dlatego nie wiem jak będzie z jednopartami, bo chciałabym sie skupić na wspomnianym opowiadaniu. Nie mówię, że nie będę ich w ogóle dodawać, ale zapewne będą się pojawiać jeszcze rzadziej. 
W każdym razie, jeżeli moja wena będzie na tyle uprzejma i zechce mi towarzyszyć w pisaniu, to myślę, że spodoba się Wam mój pomysł. Narazie nie zdradzam bohatera opowiadania, ale miejcie pewność, że to będzie jeden z piłkarzy Barcelony. :D

A teraz, jeszcze raz życzę Wam wspaniałego, szalonego sylwestra, spędzonego z przyjaciółmi czy też rodziną. Dużo szampana, fajerwerków, petard, zimnych ogni, no po prostu UDANEJ ZABAWY !

Widzimy się po Nowym Roku !


PS. Bardzo proszę o dodawanie linków do swoich blogów w zakładce SPAM. Nie too, żeby one mi przeszkadzały pod opowiadaniami, ale ja nie zawsze mam czas od razu je odwiedzić, a później nie pamiętam pod którym był komentarz z zaproszeniemj na bloga i przez to nie odwiedzam wszystkich ;)


Najbardziej magiczne miejsce na świecie <3

5 komentarzy:

  1. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! :*
    Już nie mogę doczekać się Twojego opowiadania awww *-*
    Moge się jedynie domyślać kto to będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co piszesz jest super :) wiec nowe opowiadanie tez takie bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ej już prawie połowa stycznia a nic nie dodajesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo ? Będziesz coś jeszcze dodawać kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę dodawać, ale pewnych rzeczy nie jestem w stanie przewidzieć i niestety nie wiem kiedy dodam opowiadanie o Messim. Jak narazie nie mam na to pomysłu, a nie chcę dodawać byle czego, bo to nie ma sensu. Proszę o cierpliwość i postaram sie dodać coś jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń