wtorek, 24 grudnia 2013

#10.

Życzonka ! <3
Witam Was serdecznie. Nie wiem czy w tej całej świątecznej bieganinie, ktoś będzie miał czas tu zajrzeć, ale mimo to chciałabym złożyć Wam Bożonarodzeniowe życzenia.

Z okazji tych świąt, życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, rodzinnego ciepła i spokoju. Byście mogli zregenerować siły i z jeszcze większym entuzjazmem wkroczyć w Nowy Rok. Oby był jeszcze lepszy od tego, żebyście spełnili wszystkie swoje marzenia, spotkali swoich idoli i obyście czerpali z życia co najlepsze i nie bali się ryzyka.

No i na koniec, oby całe dobre jedzonko poszło w cycki ! :*

Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia, mam najdzieję, już niedługo !


Jeeeejuu ! Jak ja ich kocham ! To jest trochę niedorzeczne, ale co tam . Nigdy nie twierdziłam, że jestem normalna :D
Mój mąż MUSI być piłkarzem ! (najlepiej Barcelony)
<3

5 komentarzy:

  1. Dziękuje i tobie również życze wszystkiego co najlepsze oraz Wesołych Świąt :)

    PS: wiesz nie dziwie ci sie bo sama chetnie chcialabym miec takie meza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Barcelona znów wygrywa, a miejsca pod choinką nie ubywa. Wszyscy zadowoleni wołają stąd: Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na ostatni rozdział: On the Other Side: Rozdział VIII http://on-the-other-side-blog.blogspot.com/2013/12/rozdzia-viii.html?spref=tw

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowość na closed-for-love.blogspot.com
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń