środa, 11 grudnia 2013

#8. Campeones !

Moja Barcelona wygrała 6:1 ! Neymar strzelił pierwszego hat-tricka ! CUDOOOWNIEE ! <3 Wychodzimy z grupy na 1-szym miejscu !

A wracając do tematyki bloga, to mam wrażenie, że nie do końca Wam się podoba. Widzę że licznik wejść idzie do góry, ale komentarzy garstka. Według mnie wygląda to w ten sposób, że poprostu nie podobają Wam się moje opowiadania, dlatego nie komentujecie. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, gdyż wkładam w to wiele serca, czasu i nerwów. Napisanie jednego opowiadania zajmuje mi parę dni, do tego jeszcze poprawki itd. Myślę, że nie stracilibyście dużo, pisząc jeden komentarz który zajmie Wam parę minut, a ja będę wiedziała czy to co piszę i robię ma w ogóle jakikolwiek sens bo jak narazie szczerze w to wątpię. Nie zrozumcie mnie źle, ale jednak chciałabym wiedzieć czy dalsze prowadzenie tego bloga to dobry pomysł ;)

7 komentarzy:

  1. Jak w ogóle mogłaś pomyśleć, że blog nam się nie podoba? On jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetny blog i nawet nie myśl że nam sie nie podoba bo to cudo jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże nawet tak nie mo to jest zarabista strona i ani mi się waż myśleć ze sie nam nie podoba bo jest super i twoje opowiadania sa super :) i chce widziec kolejna czesc jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten blog jest świetny. :) jak mogłas sobie tak pomyśleć?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czytaam, i czekam, i pisz <33
    Bardzo mi się Twój blog podooba ;-))

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten blog jest swietny :) i nie wiem jak moglas tak pomyslec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog jest super.! :** <3

    OdpowiedzUsuń